Toată lumea dorește ca orice călătorie să fie o experiență pozitivă.
Din nefericire, calitatea serviciilor aeriene o ia într-o direcție greșită.
În prezent, companiile aeriene întârzie sistematic, anulează zboruri sau au zboruri supra-rezervate, pentru a face față concurenței și infrastructurii actuale.
Și totul, în detrimentul pasagerului.
Din fericire, am descoperit un regulament care prevede că, în cazurile sus-menționate, călătorii au dreptul la compensaṭii financiare.
Am descoperit că Regulamentul European, conform căruia poṭi obṭine între €250 ṣi €600, este încă un secret pe care companiile aeriene îl păstrează bine.
Astfel că mai puțin de 10% dintre călătorii, care au dreptul la compensaṭie, ajung efectiv să o primească.
Din acest motiv, a fost creată platforma AirClaim care te ajută să completezi o cerere în mai puțin de 2 minute.
Fondatorii platformei, călători obișnuiṭi, cu experienṭă în domeniul juridic, tehnic și marketing, s-au reunit în ideea de a face călătoria cu avionul mai suportabilă.
Astăzi, din echipa AirClaim fac parte avocaṭi, foști directori ai Organismului Naṭional competent, experṭi în domeniul aviaṭiei, ingineri specializaṭi în inteligenṭă artificială, specialiști în marketing și reprezentanṭi relaṭii cu clienṭii care vorbesc 11 limbi străine.
Echipa colaborează cu companiile aeriene, instanțele și Organismul Naṭional competent, pentru a se asigura că în cazul în care compensaṭia este aplicabilă, clienṭii o vor primi.
Este important de știut că orice pasager care a avut o întârziere, anulare, pierdere de conexiune ori refuz la îmbarcare în ultimii 3 ani este eligibil la compensație. Fac excepție de la regulă doar Anulările COVID-19.
Mai mult, sunt mândri să-mi spună că au obṭinut compensaţii pentru mii de pasageri până în prezent.
Povestește-le despre călătoria ta AICI.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu